Werkwijze Hamilton Vastgoed
Let op! Je komt alleen in aanmerking voor woningen uit ons bestand als je bent ingeschreven. De kosten voor inschrijving bij Hamilton Vastgoed bedragen € 29,50. Het heeft geen zin om op een andere manier met ons contact te leggen. Wij reageren hier niet op. Schrijf je dus altijd eerst in.
Voor wie?
Onze klanten zijn (young) professionals, studenten en expats. De woningen die wij voor hen aanhuren liggen altijd in de vrije sector met een minimum huurprijs van € 1250 per maand. Wij huren nooit sociale huurwoningen aan. Het heeft dan ook geen zin om hierover met ons contact op te nemen.
Wij werken uitsluitend voor kandidaat huurders die zich bij ons hebben ingeschreven. Je kunt je uitsluitend inschrijven via het inschrijfformulier. Een inschrijving is altijd persoonlijk en kan niet worden overgedragen.
Ingeschreven! En nu?
Als je bent ingeschreven en je hebt je woonwensen kenbaar gemaakt, dan is de zoekopdracht compleet. Je maakt nu gebruik van de expertise en het uitgebreide netwerk van Hamilton Vastgoed & Beheer. Je opdracht is 4 maanden geldig vanaf het moment dat je inschrijving door ons is geaccepteerd.
Zodra je bent ingeschreven ontvang je van ons mailings met woningen uit ons netwerk die we voor jou als klant kunnen aanhuren. Je krijgt ook direct toegang tot het online portaal waar je kunt rondsnuffelen. Hier vind je alle informatie en documenten die je in je zoektocht naar je ideale woning nodig hebt.
Hamilton Vastgoed gaat nu voor jou op zoek naar een passende woonruimte. We houden je op de hoogte per e-mail of telefoon.
Een woning bezichtigen
Als we een woning hebben gevonden die voldoet aan je wensen, kun je een afspraak maken voor een bezichtiging. Tijdens de bezichtiging word je begeleid door één van onze medewerkers, die ook al je vragen kan beantwoorden. Je mag zoveel woningen bezichtigen als je wilt. Voldoet de woonruimte niet aan je verwachting? Geen probleem, wij blijven zoeken naar de juiste match.
Een woonmatch! En nu?
Je hebt je droomwoning gevonden, gefeliciteerd! We gaan nu over tot het formele gedeelte. Jij zorgt voor alle benodigde documenten. Wij stellen een intentieverklaring op en we stellen je voor aan de verhuurder. Als de verhuurder akkoord is, dan gaan jullie de huurovereenkomst tekenen. Ons werk is gedaan als alle formele stappen zijn genomen en jij de sleutel van je woning in handen hebt. Tijdens de huurperiode kun je ons natuurlijk ook gewoon nog blijven contacten als je vragen hebt.
Bij de meeste matches wordt een overeenkomst gemaakt voor een huurperiode van twee jaar. Wanneer de verhuurder en huurder na deze twee jaar met elkaar verder wensen te gaan, dan wordt de huurovereenkomst omgezet naar onbepaalde tijd.
What’s in it for us?
Als de match is gemaakt en de huurovereenkomst is getekend, dan betaal je ons een éénmalige vergoeding voor onze diensten. Deze eenmalige vergoeding is gelijk aan de maandelijkse huurprijs van je woning (inclusief servicekosten, energiekosten e.d.) en exclusief BTW.
Wist je dat 97% van onze voorstellen van woninghuurders door huiseigenaren wordt geaccepteerd? Dit komt omdat we alles goed regelen en onze klanten goed kennen. Hierdoor kunnen we succesvolle matches maken.
Moeite met het vinden van de juiste huurwoning en heb je professionele hulp nodig?
Bekijk hier welke woningen wij al succesvol hebben gematched